luni, 2 mai 2011

Pustai şi Dan Matei, în tribună

Atât antrenorul principal al Gazului metan, cât şi "secundul" Dan Matei (foto) vor fi în tribună în seara asta, la fel ca şi peste câteva zile, la meciul de la Bistriţa. Echipa medieşeană va fi condusă de pe bancă de Flavius Şomfălean şi Dorin Roşca. Trimis în tribună de centralul Augustus Constantin în ultimele secunde ale confruntării de la Galaţi, tehnicianul Cristi Pustai, împreună cu asistentul său, Dan Matei, au fost judecaţi vineri de Comisia de Disciplină din cadrul LPF-ului, care a decis să îi suspende pentru două etape pe fiecare. În aceste condiţii, Gazul metan va fi condusă de pe bancă, în partida din această seară, cu Dinamo, de "secundul" Flavius Şomfălean şi de antrenorul cu portarii, Dorin Roşca.
"Ce să mai comentez? Nu m-am legat niciodată de arbitraje. Cine are ochi, vede însă. Am fost eliminaţi în ultimele secunde ale jocului", a spus, după sentinţă, Cristi Pustai.
"Au păşit în afara spaţiului tehnic, de aceea nu au fost iertaţi. Altfel, mai era o şansă, pentru că nu e vorba despre nişte oameni recalcitranţi. Noi am sperat la clemenţă din partea Comisiei, dar n-am avut parte de aşa ceva", a explicat directorul general al Mediaşului, Ioan Horoba.

Eric: "O batem pe Dinamo"
Brazilianul Eric de Oliveira crede că Mediaşul poate câştiga cu Dinamo şi cu Gloria Bistriţa chiar şi fără antrenor pe bancă. "Mă simt bine, mă bucur că am marcat cu Oţelul, dar m-aş fi putut simţi şi mai bine dacă am fi şi câştigat, deoarece am jucat mai bine decât adversarul nostru. Când nu este penalti, aşa cum s-a întâmplat în prelungiri, la Galaţi, Dumnezeu nu îl bate pe cel care munceşte, iar gălăţenii au ratat lovitura de la 11 metri. Acum ne vom gândi doar la jocul cu Dinamo. Dacă vrem să mergem în Europa League, trebuie să batem obligatoriu. Dinamo nu a învins niciodată aici, la Mediaş, şi nu o va face nici acum. Mi-ar plăcea să fie un meci-spectacol, iar eu să dau cât mai multe goluri. Este visul meu să devin golgeter în România, îmi doresc din tot sufletul asta, mai ales că a fost un sezon bun cu Gaz metan. Dar, şi mai mult mi-aş dori ca echipa să se califice în Europa League, ar fi o chestie mare după cel mai bun sezon din istoria clubului. Cred că am merita, fiindcă jucăm un fotbal plăcut", a declarat Eric.

Fără Lazăr, accidentat
Fundaşul central Florin Lazăr a părăsit terenul de joc accidentat în primele minute ale partidei de la Galaţi şi va fi supus, astăzi, unui control medical amănunţit, la Clinica Nova Vita din Tg. Mureş, unde va efectua o ecografie la coapsa stângă. “Am cerut schimbare imediat cum am simţit dureri la picior. Am mai avut probleme la coapsa stângă, însă am făcut o recuperare bună, iar cu Urziceniul nu am simţit niciun fel de dureri, nu am avut probleme, iar apoi m-am antrenat normal. Am avut ghinion. Cine ştie, poate s-a acumulat şi oboseala de pe drum. În viaţa mea nu am avut probleme cu accidentările. Eu sper să fie doar o întindere sau o inflamaţie, pentru că de această dată nu mă doare piciorul la mers, cum s-a întâmplat prima oară. Însă, un diagnostic voi afla abia luni (n.a. astăzi), atunci când voi efectua o ecografie la Tg. Mureş. Sper să nu apară nimic grav. Dacă totul va fi în ordine, sper ca la meciul cu Steaua să fiu apt de joc”, a afirmat Lazăr.

Todea sare la gâtul lui Augustus
Mijlocaşul Cristi Todea, căpitanul Gazului metan, nu s-a sfiit să-l arate cu degetul pe centralul Augustus Constantin. "Per ansamblu, pot zice că a fost un rezultat echitabil cu Oţelul. În partea secundă, gălăţenii au venit peste noi, au început să pună presiune, au dominat, însă noi am rezistat până la final. Însă, dominarea gazdelor a venit şi cu ajutorul arbitrilor. La orice contact, la orice minge jucată unu la unu se dădea fault pentru ei. S-a fluierat fault atunci când mingea era în aer şi se îndrepta spre un jucător!", a afirmat Cristi Todea.

Dinamoviştii au ajuns aseară la Mediaş
Vasile ANTIPA
Jucătorii dinamovişti au ajuns la Mediaş, duminică seara, în jurul orei 20.00. Imediat după ce autocarul a oprit la Hotelul Binder Bubi, Ioan Andone şi-a scos elevii la o scurtă plimbare în zonă. Deşi nu au dorit să facă niciun fel de declaraţii presei, atât antrenorul dinamovist, cât şi jucătorii au făcut poze şi au dat autografe fanilor. Printre cei mai solicitaţi ”câini” pentru poze şi autografe au fost Ionel Dănciulescu şi Gabi Torje. După aproximativ o jumătate de oră, jucătorii şi staff-ul tehnic al bucureştenilor s-au retras în hotel.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Arhivă blog

Despre Gaz Metan Medias

Fotografia mea
Medias, Romania
Anul infiintarii: 1945 Culori: alb-negru Stadion: "Gaz Metan" (8500 locuri) Nocturnã: 1500 lucsi Adresa: Pta. Regele Ferdinand, Nr.12, Medias, Romania Telefon:+40 0269 844 623

Gaz Metan Medias | Prezentare Generala (General Overview)

Gaz Metan Medias | Prezentare Generala
Gaz Metan Medias
  • Anul infiintarii (Year of formation) : 1945

  • Culori (Colours) : alb-negru ( white-black)

  • Nocturnã (Floodlight) : 1500 lucsi

  • Stadion (Stadium) : "Gaz Metan" (7814 locuri); (7814 seats)

  • Adresa (Address) : Pta. Regele Ferdinand, Nr.12, Mediaş, România

  • Telefon (Phone) :+40 0269/844 623
  • Debut in Divizia A (First match in Divizia A): 1947-1948
  • Performanta (Performance):
    Locul 7 in Liga 1, editia 2010 - 2011 (7th place in Liga 1, 2010 - 2011)
    Finala Cupei Romaniei, editia 1951 (Romanian Cup Final, 1951)
  • Nume anterioare (Previous names): Karres Mediaş, Zorile Roşii Mediaş, CSM Mediaş, Gaz Metan Mediaş, Partizanul Mediaş, Flacăra Mediaş , Energia Mediaş.
  • Jucatori memorabili (Memorable players) : Cosmin Vâtcă, Miloš Buchta, Florin Filip, Marius Axinciuc, Cristian Dulca, Nicolae Grigore, Edson Grillo, Flavius Somfalean, Lucian Nan, Fănel Niia, Florin Lazăr, Zarko Markovic, Ionuţ Buzean, Tiberiu Bălan, Casian Miclăuş, Sorin Bucuroaia, Giuliano Lalciu, Costel Hanc, Ovidiu Hoban, Alexandru Curtean, Doru Dudiţă, Eric de Oliveira Pereira, Cristian Todea, Alex Muntean, Paul Pârvulescu, Michal Kubala, Nicolae Iorga, Constantin Găldean, Lucian Balaban, Sebastian Moga, Claudiu Boaru, Cristian Bud, Cristian Pustai


  • Preşedinte : Ioan Mărginean
  • Director General : Iosif Biro
  • Director Executiv: Claudiu Boaru
  • Director Marketing : Marius Nistor
  • Director Sportiv: Octavian Moraru


  • Site oficial : www.Gaz-Metan-Medias.ro
  • Site neoficial: Site - Gazisti | Lupii negri