vineri, 7 noiembrie 2014

Meci de totul sau nimic pentru medieşeni!

În ciuda faptului că joacă pe terenul echipei care le–a bătut pe Steaua şi CFR Cluj, antrenorul medieşenilor, Cristi Dulca, susţine că jucătorii săi ar putea produce surpriza la Tg. Mureş. Gaz Metan nu a mai câştigat din etapa a VIII–a, 3–1 acasă cu Ceahlăul.

Fotbaliştii medieşeni vor încerca să câştige acolo unde n-au reuşit să o facă nici CFR Cluj, una dintre pretendentele la titlu, în acest sezon, nici campioana Steaua. Clujenii au cedat pe terenul ASA-ului în urmă cu 4 etape (2-0), iar la două săptămâni distanţă şi Steaua a pierdut, pe acelaşi stadion, cu 1-0. "Lupii negri" vor să pună punct unei perioade mai puţin faste după ce, în ultimele 5 etape, n-au mai obţinut nicio victorie. Totodată, tehnicianul acestora, Cristi Dulca, îşi doreşte ca jucătorii săi să nu mai repete greşelile din ultimele jocuri, în care au fost egalaţi de fiecare dată, pe fondul unor evoluţii mai defensive în repriza secundă.

"Ne aflăm într-un moment delicat, înaintea unei partide importante, cu ASA Tg. Mureş, o echipă care nu a pierdut încă pe teren propriu în acest sezon. Este frustrant pentru noi că, în ultimele 3 meciuri, chiar dacă nu am pierdut, am avut avantaj pe tabela de marcaj, dar am fost egalaţi de fiecare dată. Inclusiv în jocul cu Universitatea Cluj am făcut o primă repriză bună, în care n-am dat posibilitatea adversarului să-şi creeze ocazii, am şi marcat, dar inexplicabil în a doua repriză ne-am retras şi i-am dat adversarului şansa de a-şi crea ocazii şi chiar am fost egalaţi. Este frustrant! Ceea ce facem la antrenamente nu se regăseşte în teren, cel puţin în a doua repriză. Noi le cerem pe tot parcursul jocului să rămână conectaţi, să rămânem sus cu liniile. În a doua repriză ne-am retras inexplicabil şi am lăsat spaţii mari între compartimente. Astfel e-am dat posibilitatea clujenilor să atace, să pună presiune,iar după ce am primit gol, deşi ne-am creat câteva ocazii de a mai marca şi noi, nu am mai reuşit să o facem. Ne-am schimbat practic atitudinea în repriza a doua. Jucătorii sunt conştienţi de importanţa acestui moment. Sper să nu mai repetăm greşelile făcute în aceste partide. Îi văd motivaţi pe jucători să câştige la Tg. Mureş", a spus Dulca, într-o conferinţă de presă.
Altfel, antrenorul Gazului Metan susţine că echipa sa are un avantaj prin absenţa din rândul echipei târgmureşene a celor doi jucători suspendaţi miercuri, de Comisia de Disciplină a Federaţiei Române de Fotbal, Ousmane N'Doye şi Gabi Mureşan. "Cei doi au făcut jocuri foarte bune în acest campionat, au şi marcat. Sunt jucători importanţi. Absenţa lor e în favoarea noastră", a mai spus Dulca.
Comisia de Disciplină a FRF-ului l-a suspendat 16 partide pe Gabriel Mureşan şi 6 meciuri pe colegul său, Ousmane N'Doye, după ce aceştia i-au accidentat pe Raul Rusescu, respectiv Claudiu Keşeru, la meciul cu Steaua. Forul respectiv a analizat aceste cazuri, după ce Steaua a depus, săptămâna trecută, o plângere în care solicita sancţionarea celor doi jucători ai ASA-ului. Keşeru a fost lovit la cap cu piciorul de N'Doye, în urma unui duel la minge la mijlocul terenului, atacantul fiind schimbat în minutul 22 cu Rusescu. N'Doye nu a fost sancţionat în timpul jocului de arbitrul Istvan Kovacs. La rândul său, Raul Rusescu, cel care l-a înlocuit pe Keşeru, a fost lovit cu cotul în figură de Gabriel Mureşan în minutul 29 al partidei, arbitrul Istvan Kovacs dictând doar cartonaş galben. La acestă fază, Mureşan a primit doar un cartonaş galben.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Arhivă blog

Despre Gaz Metan Medias

Fotografia mea
Medias, Romania
Anul infiintarii: 1945 Culori: alb-negru Stadion: "Gaz Metan" (8500 locuri) Nocturnã: 1500 lucsi Adresa: Pta. Regele Ferdinand, Nr.12, Medias, Romania Telefon:+40 0269 844 623

Gaz Metan Medias | Prezentare Generala (General Overview)

Gaz Metan Medias | Prezentare Generala
Gaz Metan Medias
  • Anul infiintarii (Year of formation) : 1945

  • Culori (Colours) : alb-negru ( white-black)

  • Nocturnã (Floodlight) : 1500 lucsi

  • Stadion (Stadium) : "Gaz Metan" (7814 locuri); (7814 seats)

  • Adresa (Address) : Pta. Regele Ferdinand, Nr.12, Mediaş, România

  • Telefon (Phone) :+40 0269/844 623
  • Debut in Divizia A (First match in Divizia A): 1947-1948
  • Performanta (Performance):
    Locul 7 in Liga 1, editia 2010 - 2011 (7th place in Liga 1, 2010 - 2011)
    Finala Cupei Romaniei, editia 1951 (Romanian Cup Final, 1951)
  • Nume anterioare (Previous names): Karres Mediaş, Zorile Roşii Mediaş, CSM Mediaş, Gaz Metan Mediaş, Partizanul Mediaş, Flacăra Mediaş , Energia Mediaş.
  • Jucatori memorabili (Memorable players) : Cosmin Vâtcă, Miloš Buchta, Florin Filip, Marius Axinciuc, Cristian Dulca, Nicolae Grigore, Edson Grillo, Flavius Somfalean, Lucian Nan, Fănel Niia, Florin Lazăr, Zarko Markovic, Ionuţ Buzean, Tiberiu Bălan, Casian Miclăuş, Sorin Bucuroaia, Giuliano Lalciu, Costel Hanc, Ovidiu Hoban, Alexandru Curtean, Doru Dudiţă, Eric de Oliveira Pereira, Cristian Todea, Alex Muntean, Paul Pârvulescu, Michal Kubala, Nicolae Iorga, Constantin Găldean, Lucian Balaban, Sebastian Moga, Claudiu Boaru, Cristian Bud, Cristian Pustai


  • Preşedinte : Ioan Mărginean
  • Director General : Iosif Biro
  • Director Executiv: Claudiu Boaru
  • Director Marketing : Marius Nistor
  • Director Sportiv: Octavian Moraru


  • Site oficial : www.Gaz-Metan-Medias.ro
  • Site neoficial: Site - Gazisti | Lupii negri