marți, 21 iunie 2016

Gaz Metan are 3 noutăţi în lot!

Gaz Metan va juca în sezonul următor în Liga 1, iar oficialii formaţiei din Mediaş fac tot posibilul să întărească echipa pentru a face faţă pe prima scenă fotbalistică din România. 

Sub comanda lui Cristi Pustai vor fi pentru moment, trei nume noi: portarul Răzvan Pleşca (revenit după împrumutul la FC Botoţani), fundaşul central Sergiu Muth (revenit de la ASA Târgu Mureş, care i-a reziliat contractul), şi mijlocaşul Flavius Cuedan (foto), de la FC Botoşani, liber de contract, acesta din urmă urmând să semneze săptămâna viitoare contractul cu echipa din Mediaş. Sergiu Muth a jucat sezonul trecut pentru ASA Târgu Mureş, foarte puţin, doar în 2 partide, în nici una ca titular; în timp ce Răzvan Pleşca a apărat poarta lui FC Botoşani, fiind împrumutat pe un sezon. Cristi Gavra şi-a prelungit contractul cu Gaz Metan pentru încă un an, după ce sezonul trecut a fost împrumutat de clubul Viitorul Constanţa la Gaz Metan Mediaş. Gaz Metan Mediaş a promovat anul acesta în Liga 1, iar pe 26 iunie va pleca în cantonament în Slovenia.


Arădeanul a mai evoluat şi la UTA, FC Olt Slatina şi Şoimii Pâncota, FC Botoşani, iar în timpul junioratului a fost legitimat şi la SC Freiburg. „Gaz Metan este una dintre echipele frumoase, de tradiţie ale României şi faptul că am ajuns la acest club, nu poate decât să mă bucure. Nu am avut sincer încă timp să văd oraşul prea mult, dar pot să spun că la club am întâlnit condiţii excelente. Cu acomodarea nu voi avea probleme. Câţiva dintre jucători îmi sunt şi vechi colegi, nu doar noi. Cu Gavra am jucat împreună când eram copii. Am fost coleg şi cu Cristi Danci, iar cu Pleşca mi-am petrecut ultimele şase luni împreună la FC Botoşani. Dar, am luat deja contact şi cu ceilalţi şi pot să spun că toţi sunt colegi foarte buni şi fotbalişti profesionişti”, a declarat „Cue” pentru fanclublupiinegri.com.

Întrebat de obiectivul său în tricoul „alb-negrilor”, la cel de-al doilea său sezon în Liga 1, arădeanul a adăugat pentru aceeaşi sursă: „În primul rând să mă simt cât mai bine. Îmi doresc să am cât mai multe realizări atât cu echipa cât şi individuale. Gaz Metan Mediaş este clubul ce îmi oferă continuitate în prima ligă şi sunt pregătit să dau totul pentru această echipă”.
Rămâne de văzut care va fi forma de transfer a lui Cuedan, având în vedere că el se mai află sub contract cu Atletico Arad până în anul 2018.
54 de minute într-un meci a jucat Flavius Cuedan în 2016 la FC Botoşani, în Liga 1, după ce în prima parte a sezonului evoluase în Liga 2 la Şoimii Pâncota foarte puţin.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Arhivă blog

Despre Gaz Metan Medias

Fotografia mea
Medias, Romania
Anul infiintarii: 1945 Culori: alb-negru Stadion: "Gaz Metan" (8500 locuri) Nocturnã: 1500 lucsi Adresa: Pta. Regele Ferdinand, Nr.12, Medias, Romania Telefon:+40 0269 844 623

Gaz Metan Medias | Prezentare Generala (General Overview)

Gaz Metan Medias | Prezentare Generala
Gaz Metan Medias
  • Anul infiintarii (Year of formation) : 1945

  • Culori (Colours) : alb-negru ( white-black)

  • Nocturnã (Floodlight) : 1500 lucsi

  • Stadion (Stadium) : "Gaz Metan" (7814 locuri); (7814 seats)

  • Adresa (Address) : Pta. Regele Ferdinand, Nr.12, Mediaş, România

  • Telefon (Phone) :+40 0269/844 623
  • Debut in Divizia A (First match in Divizia A): 1947-1948
  • Performanta (Performance):
    Locul 7 in Liga 1, editia 2010 - 2011 (7th place in Liga 1, 2010 - 2011)
    Finala Cupei Romaniei, editia 1951 (Romanian Cup Final, 1951)
  • Nume anterioare (Previous names): Karres Mediaş, Zorile Roşii Mediaş, CSM Mediaş, Gaz Metan Mediaş, Partizanul Mediaş, Flacăra Mediaş , Energia Mediaş.
  • Jucatori memorabili (Memorable players) : Cosmin Vâtcă, Miloš Buchta, Florin Filip, Marius Axinciuc, Cristian Dulca, Nicolae Grigore, Edson Grillo, Flavius Somfalean, Lucian Nan, Fănel Niia, Florin Lazăr, Zarko Markovic, Ionuţ Buzean, Tiberiu Bălan, Casian Miclăuş, Sorin Bucuroaia, Giuliano Lalciu, Costel Hanc, Ovidiu Hoban, Alexandru Curtean, Doru Dudiţă, Eric de Oliveira Pereira, Cristian Todea, Alex Muntean, Paul Pârvulescu, Michal Kubala, Nicolae Iorga, Constantin Găldean, Lucian Balaban, Sebastian Moga, Claudiu Boaru, Cristian Bud, Cristian Pustai


  • Preşedinte : Ioan Mărginean
  • Director General : Iosif Biro
  • Director Executiv: Claudiu Boaru
  • Director Marketing : Marius Nistor
  • Director Sportiv: Octavian Moraru


  • Site oficial : www.Gaz-Metan-Medias.ro
  • Site neoficial: Site - Gazisti | Lupii negri