marți, 21 iunie 2016

Gaz Metan s-a despărţit de 9 fotbalişti!

Atacantul Marius Staicu (foto) face parte din valul de jucători care a fost nevoit zilele acestea să îşi rezilieze contractul cu Gaz Metan Mediaş, după promovarea medieşenilor în Liga 1. Plecarea în iarnă de la Vâlcea la Mediaş nu i-a priit deloc timişoreanului, nici pe plan sportiv, dar nici financiar, ţinând cont de restanţele pe care le are de încasat la Mediaş.

”Am discutat cu preşedintele clubului şi am ajuns la concluzia că mai bine plec de la Gaz după promovare. Mediaşul dorea să mă împrumite la o echipă de Liga a II-a, pentru că nu intru în planurile domnului Pustai. Am decis că, pentru mine, mai bine este să plec liber. Am venit la Mediaş cu entuziasm şi am plecat dezamăgit. Mă bucur că l-am cunoscut pe Leo Grozavu, pentru mine este un antrenor foarte bun, care a comunicat şi a fost corect cu toată lumea. Mi-am trecut în CV o promovare, chiar dacă am jucat doar în patru meciuri. Sper să îmi primesc banii pe care îi mai am de încasat şi pentru care am muncit. Urez echipei multă baftă în Liga 1”, a spus vârful, care a devenit liber de contract.

Deşi a avut o primă parte de sezon excelentă la Vâlcea, cu 13 goluri marcate, Marius Staicu a insistat în iarnă să plece, până l-a determinat pe managerul Lucian Munteanu să îl lase să plece liber. Atitudinea lui Staicu l-a dezamăgit pe fostul antrenor de la CSM, Alexandru Pelici, cel care a insistat pentru aducerea vârfului şi i-a ”resuscitat” cariera.

Altfel, Marius Staicu regretă că nu i s-a dat mai deloc şanse la Mediaş, deşi ajunsese acolo din postura de golgheter al seriei. ”Am marcat 13 goluri în acest sezon de Liga a II-a la Vâlcea şi puteam şi mai multe dacă jucam şi la Gaz Metan în mai multe jocuri. Păcat că nu mi s-a dat şansa să joc mai mult şi să marchez pentru această echipă. Am rămas cu un mare semn de întrebare după ce am venit de la Vâlcea ca golgheter, iar cei de la Mediaş nu m-au jucat mai deloc. Asta mă roade cel mai tare, dar şi faptul că nimeni nu îmi spunea nimic”, a mai spus Staicu.
Ajuns în iarnă la Mediaş, Marius Staicu a prins doar 108 minute în patru meciuri pentru Gaz, în cele patru meciuri cât a fost folosit. În prima parte a sezonului, Marius Staicu a jucat pentru CSM Râmnicu Vâlcea în 17 meciuri şi a reuşit 13 goluri.
Dupa primele zile de la reunirea echipei, clubul medieşean s-a despărţit de 9 jucători: fundaşii Ionuţ Neag, Lucian Cazan, George Neagu, mijlocaşii Alexandru Neacşa, Liviu Băjenaru, Paul Iacob, Andrei Târcoveanu, Andrei Florean şi atacantul Marius Staicu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Arhivă blog

Despre Gaz Metan Medias

Fotografia mea
Medias, Romania
Anul infiintarii: 1945 Culori: alb-negru Stadion: "Gaz Metan" (8500 locuri) Nocturnã: 1500 lucsi Adresa: Pta. Regele Ferdinand, Nr.12, Medias, Romania Telefon:+40 0269 844 623

Gaz Metan Medias | Prezentare Generala (General Overview)

Gaz Metan Medias | Prezentare Generala
Gaz Metan Medias
  • Anul infiintarii (Year of formation) : 1945

  • Culori (Colours) : alb-negru ( white-black)

  • Nocturnã (Floodlight) : 1500 lucsi

  • Stadion (Stadium) : "Gaz Metan" (7814 locuri); (7814 seats)

  • Adresa (Address) : Pta. Regele Ferdinand, Nr.12, Mediaş, România

  • Telefon (Phone) :+40 0269/844 623
  • Debut in Divizia A (First match in Divizia A): 1947-1948
  • Performanta (Performance):
    Locul 7 in Liga 1, editia 2010 - 2011 (7th place in Liga 1, 2010 - 2011)
    Finala Cupei Romaniei, editia 1951 (Romanian Cup Final, 1951)
  • Nume anterioare (Previous names): Karres Mediaş, Zorile Roşii Mediaş, CSM Mediaş, Gaz Metan Mediaş, Partizanul Mediaş, Flacăra Mediaş , Energia Mediaş.
  • Jucatori memorabili (Memorable players) : Cosmin Vâtcă, Miloš Buchta, Florin Filip, Marius Axinciuc, Cristian Dulca, Nicolae Grigore, Edson Grillo, Flavius Somfalean, Lucian Nan, Fănel Niia, Florin Lazăr, Zarko Markovic, Ionuţ Buzean, Tiberiu Bălan, Casian Miclăuş, Sorin Bucuroaia, Giuliano Lalciu, Costel Hanc, Ovidiu Hoban, Alexandru Curtean, Doru Dudiţă, Eric de Oliveira Pereira, Cristian Todea, Alex Muntean, Paul Pârvulescu, Michal Kubala, Nicolae Iorga, Constantin Găldean, Lucian Balaban, Sebastian Moga, Claudiu Boaru, Cristian Bud, Cristian Pustai


  • Preşedinte : Ioan Mărginean
  • Director General : Iosif Biro
  • Director Executiv: Claudiu Boaru
  • Director Marketing : Marius Nistor
  • Director Sportiv: Octavian Moraru


  • Site oficial : www.Gaz-Metan-Medias.ro
  • Site neoficial: Site - Gazisti | Lupii negri