duminică, 14 noiembrie 2010

Gaz Metan bate în Ghencea cu 1-0 și trece peste Steaua în clasament!

Steaua nu a reuşit să obţină niciun punct în faţa Mediaşului şi a pierdut un tempo important în lupta pentru câştigarea titlului. Eric a adus prima victorie a Gazului în Capitală, de la revenirea în liga 1. Medieșenii joacă etapa viitoare cu campioana CFR.

În Ghencea, toată lumea spera ca după seria aproape perfectă de rezultate – victorie cu Utrecht, egal cu Rapid, în Liga I, şi victorie cu aceiaşi giuleşteni, în Cupa României – Steaua să reintre şi în cărţile pentru campionat. Chiar dacă s-a jucat fără spectatori, ce motivaţie mai mare ar fi trebuit să existe pentru Tănase şi colegii lui decât ideea că toate contracandidatele, Oţelul, Timişoara, Vaslui, Timişoara şi Rapid, s-au încurcat în această etapă.

Coşmar din start

Nici nu se încălziseră bine cele două formaţii, că la prima fază de poartă, Eric reia în plasă o minge recentrată de Markovic, în urma unui corner. Ceasul tabelei de marcaj indica exact minutul 3:00. Răbufnirea de orgoliu pe care lumea o pretindea de la Steaua s-a materializat în prima repriză doar într-un şut periculos din afara careului al lui Stancu (11). Până atunci însă, oaspeţii mai înţepaseră de două ori, dar şuturile lui Pârvulescu (5) şi Munteanu (7) n-au avut dozaj letal. Pentru a ilustra neputinţa Stelei, în minutul 33, roş-albaştrii au patru out-uri în interval de 30 de secunde, chiar lângă careul Gazului. Disperat de schemele lui Brandan şi Tănase, care nu mai scoteau mingea din tuşă, Tătăruşanu i-a ghidat înnebunit: “Bateţi, bă, în altă parte, nu acolo!”

Ploaie de ocazii. Degeaba

A doua repriză a schimbat dimensiunile meciului. 90 la sută din timp, mingea s-a plimbat în jumătatea Mediaşului, iar steliştii au devenit mult mai periculoşi după ce pe teren au apărut Kapetanos şi Bilaşco. Telegrafic, filmul unei reprize dominate de la cap la coadă fără succes de stelişti are următoarele coordonate. Minutul 63: Kapetanos, Stancu şi Gardoş şutează în aceeaşi fază, mereu în blocaj. Min. 64: Acelaşi Kapetanos pivotează în careu, şut iar în blocaj. Min. 65: Capul lui Bilaşco e scos greu în corner. Min. 66: “Capul” lui Gardoş loveşte bara. Min.69: Lui Kapetanos îi este anulat un gol, după ce Surdu a întârziat pasa, iar grecul intrase în offside. Min. 74: Stancu, singur cu portarul, e blocat (iar!!!) de Pleşca. În fine, Tănase are şi el un şut periculos, dar pe lângă. Până la final, ţesătură-labirint de pase, niciun orizont şi o mare şansă pierdută de stelişti.

Pustai: Am speculat momentul și am spart gheața în București

“Am reuşit să spargem gheaţa în Bucureşti. Am reuşit să speculăm momentul bun al nostru faţă de momentul de oboseală al adversarului. Am speculat la maximum contraatacurile. Am fi putut să înscriem de mai multe ori. Oricine îşi doreşte să câştige împotriva Stelei, dar să privim această victorie ca pe una normală. Noi am pierdut în deplasare foarte greu. Actele de huliganism trebuie eliminate, dar, din păcate, au mai mulţi de suferit din cauza asta. Obiectivul nostru este clar: clasarea în primele opt.”, a declarat Cristi Pustai.

Eric: ”Am câștigat meritat cu Steaua”

“A fost o victorie pe care am meritat-o. Apărarea noastră a fost extraordinară. Steaua e Steaua chiar dacă a pierdut, e o echipă mare. Noi am demonstrat azi că avem valoarea pentru a lupta pentru ceva mai sus. Toată lumea a jucat, toată lumea a muncit şi victoria e meritată. A fost mai bine fără fani în tribune. Dacă dădea gol Steaua începeau toţi să strige. Aşa am venit, am fost calmi şi am jucat bine. Mă bucur că am reuşit să ajut echipa mea cu trei puncte. Noi ne gândim la obiectivul nostru, primele opt locuri. Să fim cuminţi, să nu vorbim prea mult şi să muncim şi vom vedea la final ce va fi. Întotdeauna ne gândim la victorie, la fel am făcut-o şi la Dinamo. Azi nu ştiu dacă am meritat 100% victoria, dar am meritat-o. A trecut meciul cu Steaua, ne gândim la CFR”, a spus Eric.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Arhivă blog

Despre Gaz Metan Medias

Fotografia mea
Medias, Romania
Anul infiintarii: 1945 Culori: alb-negru Stadion: "Gaz Metan" (8500 locuri) Nocturnã: 1500 lucsi Adresa: Pta. Regele Ferdinand, Nr.12, Medias, Romania Telefon:+40 0269 844 623

Gaz Metan Medias | Prezentare Generala (General Overview)

Gaz Metan Medias | Prezentare Generala
Gaz Metan Medias
  • Anul infiintarii (Year of formation) : 1945

  • Culori (Colours) : alb-negru ( white-black)

  • Nocturnã (Floodlight) : 1500 lucsi

  • Stadion (Stadium) : "Gaz Metan" (7814 locuri); (7814 seats)

  • Adresa (Address) : Pta. Regele Ferdinand, Nr.12, Mediaş, România

  • Telefon (Phone) :+40 0269/844 623
  • Debut in Divizia A (First match in Divizia A): 1947-1948
  • Performanta (Performance):
    Locul 7 in Liga 1, editia 2010 - 2011 (7th place in Liga 1, 2010 - 2011)
    Finala Cupei Romaniei, editia 1951 (Romanian Cup Final, 1951)
  • Nume anterioare (Previous names): Karres Mediaş, Zorile Roşii Mediaş, CSM Mediaş, Gaz Metan Mediaş, Partizanul Mediaş, Flacăra Mediaş , Energia Mediaş.
  • Jucatori memorabili (Memorable players) : Cosmin Vâtcă, Miloš Buchta, Florin Filip, Marius Axinciuc, Cristian Dulca, Nicolae Grigore, Edson Grillo, Flavius Somfalean, Lucian Nan, Fănel Niia, Florin Lazăr, Zarko Markovic, Ionuţ Buzean, Tiberiu Bălan, Casian Miclăuş, Sorin Bucuroaia, Giuliano Lalciu, Costel Hanc, Ovidiu Hoban, Alexandru Curtean, Doru Dudiţă, Eric de Oliveira Pereira, Cristian Todea, Alex Muntean, Paul Pârvulescu, Michal Kubala, Nicolae Iorga, Constantin Găldean, Lucian Balaban, Sebastian Moga, Claudiu Boaru, Cristian Bud, Cristian Pustai


  • Preşedinte : Ioan Mărginean
  • Director General : Iosif Biro
  • Director Executiv: Claudiu Boaru
  • Director Marketing : Marius Nistor
  • Director Sportiv: Octavian Moraru


  • Site oficial : www.Gaz-Metan-Medias.ro
  • Site neoficial: Site - Gazisti | Lupii negri