marți, 24 iulie 2012

Vasilache: "Execuţie norocoasă"

Autorul golului Gazului metan, Ciprian Vasilache, consideră că a avut şi noroc la faza din minutul 28. Fostul jucător al echipei din Tg. Mureş a marcat într–un meci oficial după o perioadă de aproape un an.

Ciprian Vasilache, mijlocaşul transferat în această vară, de la FCM Tg. Mureş, a deschis scorul în meciul cu CFR dintr-o lovitură liberă, de la aproape 30 de metri. Fotbalistul consideră că a avut destul noroc la acea fază şi speră să aibă astfel de execuţii cât mai dese în noul sezon, după ce, în precedenta ediţie de campionat, s-a confruntat cu probleme medicale serioase ce l-au ţinut mult timp departe de dreptunghiul verde.
“A fost o execuţie norocoasă. Mi-am dorit tare mult să înscriu, la primul meci oficial pentru noua mea echipă. Am avut noroc, mingea s-a dus perfect. Îmi doresc să mai am parte de astfel de execuţii cât mai dese. De asemenea, vreau să înscriu cât mai multe goluri, unul mai frumos ca altul, în acest sezon. A fost o trăire specială la gol, pentru că veneam după 11 luni de pauză, din cauza unei accidentări, iar sentimentul, în momentele respective, a fost unul de nedescris. După o perioadă atât de grea pentru mine, era timpul să apară ceva frumos în viaţa mea de fotbalist. Acum pot spune că a meritat aşteptarea”, a afirmat Vasilache.
Ciprian Vasilache are cuvinte de laudă la adresa adversarului de sâmbătă seara. “S-a văzut, mai ales în partea secundă, că CFR-ul este campioana, a pus presiune. În prima repriză, clujenii mi s-au părut puţin relaxaţi şi poate din acest motiv am şi reuşit să îi surprindem. Sunt convins că puţine echipe vor mai lua puncte în Gruia", a mai adăugat mijlocaşul.

Lăudat de Horoba
Preşedintele Gazului metan, Ioan Horoba, îl laudă pe fotbalistul care a înscris contra CFR-ului. “Pe Vasilache l-am luat de la Baia Mare la Bistriţa, iar apoi a trecut la Rapid. Şi, uite că a venit momentul să ajungă şi la Mediaş. Mă bucur că evoluţia lui a fost încununată cu gol. Este un mare câştig pentru echipă”, l-a lăudat preşedintele Horoba pe Ciprian Vasilache
.
Cadoul perfect pentru Buchta
Portarul Milos Buchta (foto) a fost titularizat de tehnicianul Cristi Pustai în meciul de sâmbătă seara, la două zile după ce şi-a aniversat împlinirea vârstei de 32 de ani. “Am avut o zi de naştere foarte frumoasă, am fost titular şi am luat un punct campioanei CFR. A fost cadoul perfect pentru mine. Fiecare punct este binevenit. M-am simţit foarte bine în teren, totul a fost OK”, a declarat goal-keeper-ul slovac. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Arhivă blog

Despre Gaz Metan Medias

Fotografia mea
Medias, Romania
Anul infiintarii: 1945 Culori: alb-negru Stadion: "Gaz Metan" (8500 locuri) Nocturnã: 1500 lucsi Adresa: Pta. Regele Ferdinand, Nr.12, Medias, Romania Telefon:+40 0269 844 623

Gaz Metan Medias | Prezentare Generala (General Overview)

Gaz Metan Medias | Prezentare Generala
Gaz Metan Medias
  • Anul infiintarii (Year of formation) : 1945

  • Culori (Colours) : alb-negru ( white-black)

  • Nocturnã (Floodlight) : 1500 lucsi

  • Stadion (Stadium) : "Gaz Metan" (7814 locuri); (7814 seats)

  • Adresa (Address) : Pta. Regele Ferdinand, Nr.12, Mediaş, România

  • Telefon (Phone) :+40 0269/844 623
  • Debut in Divizia A (First match in Divizia A): 1947-1948
  • Performanta (Performance):
    Locul 7 in Liga 1, editia 2010 - 2011 (7th place in Liga 1, 2010 - 2011)
    Finala Cupei Romaniei, editia 1951 (Romanian Cup Final, 1951)
  • Nume anterioare (Previous names): Karres Mediaş, Zorile Roşii Mediaş, CSM Mediaş, Gaz Metan Mediaş, Partizanul Mediaş, Flacăra Mediaş , Energia Mediaş.
  • Jucatori memorabili (Memorable players) : Cosmin Vâtcă, Miloš Buchta, Florin Filip, Marius Axinciuc, Cristian Dulca, Nicolae Grigore, Edson Grillo, Flavius Somfalean, Lucian Nan, Fănel Niia, Florin Lazăr, Zarko Markovic, Ionuţ Buzean, Tiberiu Bălan, Casian Miclăuş, Sorin Bucuroaia, Giuliano Lalciu, Costel Hanc, Ovidiu Hoban, Alexandru Curtean, Doru Dudiţă, Eric de Oliveira Pereira, Cristian Todea, Alex Muntean, Paul Pârvulescu, Michal Kubala, Nicolae Iorga, Constantin Găldean, Lucian Balaban, Sebastian Moga, Claudiu Boaru, Cristian Bud, Cristian Pustai


  • Preşedinte : Ioan Mărginean
  • Director General : Iosif Biro
  • Director Executiv: Claudiu Boaru
  • Director Marketing : Marius Nistor
  • Director Sportiv: Octavian Moraru


  • Site oficial : www.Gaz-Metan-Medias.ro
  • Site neoficial: Site - Gazisti | Lupii negri