miercuri, 27 iunie 2012

Florin Bratu: "Regret că am ales Mediaşul"

Vârful de atac Florin Bratu regretă transferul la Gaz metan şi spune că se bucură foarte mult că a părăsit Mediaşul. "Bratone" ar vrea să ajungă la "U" Cluj.

- Florine, ce a însemnat pentru tine perioada petrecută la Gaz metan?
- Să ştiţi că vreau să uit cât mai repede acest an şi jumătate cât timp am fost la Mediaş, pentru că a fost cea mai nefastă perioadă  a carierei mele. Adevărul este că am căutat să fug cât mai repede de acolo. M-a deranjat atitudinea unor oameni faţă de mine, dar ce să-i faci, asta este lumea. Oamenii trebuie să înţeleagă că în tot acest timp nu doar Florin Bratu a fost de vină pentru nerealizări, nu doar el a greşit, ci adevărul este undeva pe la mijloc. Dar, acum nu vreau să mă mai gândesc la ce-a fost, nu mă uit în urmă. Oricum, la Gaz Metan a fost o perioadă urâtă pentru mine, deoarece eu am venit cu gânduri bune, dar nu am putut realiza nimic din ce mi-am propus.

- Crezi că “Mitraliera” mai funcţionează de acum înainte?
- (zâmbeşte) Eu cred că "mitraliera" mi-a fost confiscată în momentul în care am ajuns la Mediaş. Nu ştiam, în toată această perioadă, ce îmi lipseşte, dar imediat după ce am reziliat contractul, am găsit-o... în portbagajul maşinii. Mai mult, când am dat să ies pe poarta stadionului, mi-a ieşit în faţă un coşar, care se zice că aduce noroc. Eu unul nu am avut parte de aşa ceva, de noroc, la Gaz metan. Dar acum, cred că s-au spart ghinioanele, unele la care au contribuit din plin unii.

- Mai poate redeveni Bratu spaima portarilor?
- Eu sunt convins că mai pot face faţă în Liga I. Important este să fiu sănătos, pentru că îmi doresc foarte mult să demonstrez că cei de la Gaz metan s-au pripit în momentul în care au renunţat la mine. De acum înainte voi deschide ochii mai bine, unde voi merge nu trebuie să fiu neapărat titular de drept, ci apt de a juca. Pentru asta este important să mă pregătesc cât mai bine.

- Simţi că următoarea provocare va fi ultima şansă pentru tine? Ultimul tren?
- Nu am de unde şti acest aspect, nu sunt prezicător. Cert este că vreau să mai joc, o să vedem pe urmă cum or să decurgă lucrurile, cum o să fie pe viitor.

- Eşti pregătit să îl ajuţi pe Claudiu Niculescu la "U" Cluj?
- Dacă aş putea, l-aş ajuta cu mare plăcere, cum să nu. M-ar tenta un transfer la Cluj, pentru că Universitatea este o echipă frumoasă, de tradiţie. Mi-aş dori să lucrez cu Claudiu Niculescu..

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Arhivă blog

Despre Gaz Metan Medias

Fotografia mea
Medias, Romania
Anul infiintarii: 1945 Culori: alb-negru Stadion: "Gaz Metan" (8500 locuri) Nocturnã: 1500 lucsi Adresa: Pta. Regele Ferdinand, Nr.12, Medias, Romania Telefon:+40 0269 844 623

Gaz Metan Medias | Prezentare Generala (General Overview)

Gaz Metan Medias | Prezentare Generala
Gaz Metan Medias
  • Anul infiintarii (Year of formation) : 1945

  • Culori (Colours) : alb-negru ( white-black)

  • Nocturnã (Floodlight) : 1500 lucsi

  • Stadion (Stadium) : "Gaz Metan" (7814 locuri); (7814 seats)

  • Adresa (Address) : Pta. Regele Ferdinand, Nr.12, Mediaş, România

  • Telefon (Phone) :+40 0269/844 623
  • Debut in Divizia A (First match in Divizia A): 1947-1948
  • Performanta (Performance):
    Locul 7 in Liga 1, editia 2010 - 2011 (7th place in Liga 1, 2010 - 2011)
    Finala Cupei Romaniei, editia 1951 (Romanian Cup Final, 1951)
  • Nume anterioare (Previous names): Karres Mediaş, Zorile Roşii Mediaş, CSM Mediaş, Gaz Metan Mediaş, Partizanul Mediaş, Flacăra Mediaş , Energia Mediaş.
  • Jucatori memorabili (Memorable players) : Cosmin Vâtcă, Miloš Buchta, Florin Filip, Marius Axinciuc, Cristian Dulca, Nicolae Grigore, Edson Grillo, Flavius Somfalean, Lucian Nan, Fănel Niia, Florin Lazăr, Zarko Markovic, Ionuţ Buzean, Tiberiu Bălan, Casian Miclăuş, Sorin Bucuroaia, Giuliano Lalciu, Costel Hanc, Ovidiu Hoban, Alexandru Curtean, Doru Dudiţă, Eric de Oliveira Pereira, Cristian Todea, Alex Muntean, Paul Pârvulescu, Michal Kubala, Nicolae Iorga, Constantin Găldean, Lucian Balaban, Sebastian Moga, Claudiu Boaru, Cristian Bud, Cristian Pustai


  • Preşedinte : Ioan Mărginean
  • Director General : Iosif Biro
  • Director Executiv: Claudiu Boaru
  • Director Marketing : Marius Nistor
  • Director Sportiv: Octavian Moraru


  • Site oficial : www.Gaz-Metan-Medias.ro
  • Site neoficial: Site - Gazisti | Lupii negri