miercuri, 27 iunie 2012

Vitinho: "Sper să înscriu 15 goluri în noul sezon

Atacantul brazilian, care n–a rupt gura târgului în sezonul precedent, îşi propune să înscrie minim 15 goluri în noua ediţie de campionat.

Vitinho Medeiros n-a reuşit să îl facă uitat pe mai celebrul său văr, Eric de Oliveira, în sezonul precedent. Folosit în majoritatea meciurilor, atacantul a înscris puţin, doar de 4 ori, astfel că se poate spune că le-a rămas dator suporterilor. Fotbalistul "cariocas" trage din greu în cantonamentul din Ungaria pentru a atinge o formă care să-i permită să-şi îndeplinească visul, acela de a marca între 10 şi 15 goluri, în viitoarea ediţie de campionat.
- Boas-vindas, Vitor. Cum a fost pentru tine sezonul precedent?
- A fost un an greu, la finalul căruia aş fi vrut din nou o participare în cupele europene, nu să fim până în ultimele etape angrenaţi în lupta pentru evitarea retrogradării. A fost prima mea experienţă în Liga I. Eu zic că s-ar fi putut mult mai bine. Mi-aş fi dorit să marchez de mai multe ori. Însă, sper să mă revanşez anul acesta.
- Apropos, ce ţi-ai propus pentru sezonul care va începe pe 21 iulie?
- Dacă, anul trecut, am dat doar 4 goluri, pentru sezonul următor mi-am propus să înscriu cel puţin 10 goluri. 15 ar fi chiar perfect. Am luat pulsul Ligii I, am vâzut cât de puternic este acest campionat şi cred că obiectivul meu personal este unul realist, realizabil. Am mare încredere că voi reuşi să înscriu măcar de 10 ori. Ca atacant, dacă nu marchezi cât de des poţi, te pierzi. Vreau să devin cunoscut în România la fel ca Eric, vărul meu.
- Pentru că ai pomenit de Eric, o eventuală reîntoarcere a sa la Gaz metan crezi că ar fi benefică pentru tine?
- Eu, cu Eric am jucat mulţi ani împreună la Metropolitano. El era cu pasele decisive, iar eu cu golurile. Ar fi foarte bine să revină Eric. Nu am jucat niciodată împreună în România.
- Sezonul precedent nu a fost unul strălucit pentru echipa medieşeană. Pe ce loc crezi că va termina Gaz metan în noua ediţie de campionat?
- La fel ca absolut toţi colegii, mă gândesc cum să ajungem din nou în Europa league. Au venit la echipă jucători buni, care ne vor ajuta să ne îndeplinim obiectivul, clasarea pe unul din primele 7 locuri.
- Care a fost fundaşul care te-a chinuit cel mai mult, în sezonul trecut?
- Fără doar şi poate, cel mai greu a fost cu linia defensivă a lui Dinamo.
- În cazul în care nu ai fi jucat fotbal, ce altceva ţi-ai fi dorit să faci în viaţă?
- Fotbalul este totul pentru mine, nu există altceva ce mi-aş fi dorit să fac. Nici nu îmi pot închipui viaţa fără fotbal.
- Să lăsăm puţin fotbalul. Cum te-ai acomodat cu mâncarea românească?
- Să ştiţi că mie îmi plac foarte mult spaghetele carbonara, însă am avut timp să gust şi preparatele tradiţionale româneşti. Sunt delicioase.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Arhivă blog

Despre Gaz Metan Medias

Fotografia mea
Medias, Romania
Anul infiintarii: 1945 Culori: alb-negru Stadion: "Gaz Metan" (8500 locuri) Nocturnã: 1500 lucsi Adresa: Pta. Regele Ferdinand, Nr.12, Medias, Romania Telefon:+40 0269 844 623

Gaz Metan Medias | Prezentare Generala (General Overview)

Gaz Metan Medias | Prezentare Generala
Gaz Metan Medias
  • Anul infiintarii (Year of formation) : 1945

  • Culori (Colours) : alb-negru ( white-black)

  • Nocturnã (Floodlight) : 1500 lucsi

  • Stadion (Stadium) : "Gaz Metan" (7814 locuri); (7814 seats)

  • Adresa (Address) : Pta. Regele Ferdinand, Nr.12, Mediaş, România

  • Telefon (Phone) :+40 0269/844 623
  • Debut in Divizia A (First match in Divizia A): 1947-1948
  • Performanta (Performance):
    Locul 7 in Liga 1, editia 2010 - 2011 (7th place in Liga 1, 2010 - 2011)
    Finala Cupei Romaniei, editia 1951 (Romanian Cup Final, 1951)
  • Nume anterioare (Previous names): Karres Mediaş, Zorile Roşii Mediaş, CSM Mediaş, Gaz Metan Mediaş, Partizanul Mediaş, Flacăra Mediaş , Energia Mediaş.
  • Jucatori memorabili (Memorable players) : Cosmin Vâtcă, Miloš Buchta, Florin Filip, Marius Axinciuc, Cristian Dulca, Nicolae Grigore, Edson Grillo, Flavius Somfalean, Lucian Nan, Fănel Niia, Florin Lazăr, Zarko Markovic, Ionuţ Buzean, Tiberiu Bălan, Casian Miclăuş, Sorin Bucuroaia, Giuliano Lalciu, Costel Hanc, Ovidiu Hoban, Alexandru Curtean, Doru Dudiţă, Eric de Oliveira Pereira, Cristian Todea, Alex Muntean, Paul Pârvulescu, Michal Kubala, Nicolae Iorga, Constantin Găldean, Lucian Balaban, Sebastian Moga, Claudiu Boaru, Cristian Bud, Cristian Pustai


  • Preşedinte : Ioan Mărginean
  • Director General : Iosif Biro
  • Director Executiv: Claudiu Boaru
  • Director Marketing : Marius Nistor
  • Director Sportiv: Octavian Moraru


  • Site oficial : www.Gaz-Metan-Medias.ro
  • Site neoficial: Site - Gazisti | Lupii negri